5 klíčů Faster EFT k úbytku hmotnosti

Hubnutí a cvičení je boj. Většina lidí bude v životě bojovat se svojí váhou. Buď to zvládnete, nebo vzdáte. Lidé jsou tímto ovlivnění v jakémkoliv stádiu svého života. Je třeba pochopit, jak a proč hubnutí je tak frustrující.

Proto jsem sestavila seznam pěti věcí, které můžete udělat právě teď, abych mohli začít a vidět smysluplné výsledky.

1. Použijte „ťukání“ Faster EFT

Příčiny nadváhy jsou u každého jedinečné a jsou kombinací mnoha různých přesvědčení a programů. Naštěstí nepotřebujete přesně vědět, jaké to jsou.

Zatímco diety, doplňky stravy a cvičební rutiny se týkají pouze příznaků, FasterEFT řeší příznaky.

 

Příznaky jako chutě, nutkání, přejídání, emoční jídlo, úzkostná strava, jíst z nudy, z naštvání, stravování se nezdravými potravinami apod.

Jak procházíte procesem Faster EFT, vaše podvědomí vás dovede k příčině Stačí, abyste začali ťukat na to, co znáte.

Přečtěte si: http://Faster EFT technika krok za krokem

Opakujte postup Faster EFT, dokud nezměníte pocity, myšlenky a vzpomínky, které jsou spojeny s tím, jak víte, že máte problém.

Existují důvody, proč máte nadváhu, které nemají nic společného s vaší vůlí – mocí nebo skutečností, že jídlo milujete a nesnášíte cvičení.

Například vaše láska k čokoládě a nechuť k fyzickému cvičení jsou dva příznaky příčin  nadváhy.

 

 

2. Přestaňte se snažit jíst zdravě

Jedna z nejčastějších chyb, které lidé dělají, když hubnou, je, že se k tomu nutí. Když je vaše vědomá mysl a podvědomá mysl v opozici – podvědomí vždy vyhrává.   Takže i když se přesvědčíte a donutíte, přestat pít např. Coca Colu, nebude to fungovat. Proč? Protože vaše podvědomí má spojenou Coca Colu s hezkými pocity.

Takže bez ohledu na to, jak tvrdě se snažíte, nebudete schopni přestat pít Coca Colu.

Je to stejné, jako když se snažíte jíst zdravě. Jíst zdravé potraviny je obtížné a často vás očekává boj a selhání. Na druhé straně změna touhy ve vašem podvědomí způsobí, že přirozeně a bez námahy si začnete vybírat zdravější potraviny. Záznamy v našem podvědomí se chovají jako odkazy na to, co zažíváme v našich životech. Podvědomí se odkazuje na své záznamy a poté vyzývá tělo a vědomou mysl, aby se chovaly podle těchto záznamů.

Pokud tento záznam změníte, můžete se snadno rozhodnout, že přestanete jíst čokoládu. Bude to jednoduché rozhodnutí oproti dosavadnímu boji proti vašemu vlastnímu tělu. Použitím procesu Faster EFT změníte souvislost, která způsobuje, že se cítíte dobře kdykoliv jíte čokoládu.

Změníte záznam v podvědomí tak, že vaše podvědomí přestane vyvolávat ve vědomé mysli dosavadní reakce čokoládu.

3. Proveďte malé denní změny

Ztráta hmotnosti začíná malými změnami životního stylu. Nejedná se o jednodenní, ale o dlouhodobý proces, který nakonec vede k příznivým výsledkům. Malé denní změny odstraní tlak, který na sebe vytvářeli, abyste zhubli. Ztráta

hmotnosti není soutěž, je to způsob života. A vy můžete také dosáhnout svého cíle zhubnout tím, že ji užíváte jeden den najednou.

Kromě posedlostí některými potravinami můžete jíst i v době, když nemáte hlad. Tento zvyk je často způsoben pokusy zmírnit nějakou formu emocionálního nepohodlí nebo bolesti. Někteří lidé jedí, když se nudí nebo jsou osamělí. Někteří jedí, když jsou smutní nebo rozzlobení. Použijte „ťukání“ Faster EFT místo jídla, kdykoliv dostanete chuť na jídlo.

To vám pomůže nejen zhubnout; ale zmírní i všechny pocity – a tato úleva bude trvat. Takže kdykoliv během dne ucítíte nutkání jíst, zvláště poté, co jste se právě najedli; použij Faster EFT techniku a odťukej to! Tímto začnete pomalu trénovat svůj mozek, abyste přijali zdravější volbu, např. pití vody Přečtěte si: Ztráta hmotnosti: 6 typů lidského hladu.

 

4. Nenechte se nutit cvičit jako profesionál

Odpor k cvičení je velmi častý. Lidé, kteří se rozhodnout zhubnout pomocí rutinního cvičení, považují často za velmi obtížné s nimi dlouhodobě pokračovat.

Opět se nuceným cvičení řeší pouze příznaky hubnutí. Pokud jste někdy začali rutinní cvičení, zjistili jste posléze, že se po chvíli cítíte příliš unaveni, nebo trpíte zraněním nebo nemoci nebo se stanete příliš zaneprázdněným – tzn. že vašemu podvědomí se podařilo najít způsob, jak vás „uchránit“ před tím, co považuje za hrozbu. Pokud pokračujete rutinně ve cvičení dál a dosáhnete fyzických výsledků, na něž se zaměřujete, způsobí to konflikt se záznamy v podvědomí.

Tyto záznamy by mohly být např., že nejste dost dobří; cvičení je příliš těžké; stejně to nikdy nedodržíte; že jste líný; že si zasloužíte mít nadváhu; a nekonečný počet dalších možností. Vaše neochota k cvičení bude způsobena podvědomím, ovlivňujícím spouštění vašeho těla a vědomé mysli, tak aby se zabránilo cvičení na základě záznamů, které v současné době drží. Změňte záznamy a zjistíte, že váš odpor ke cvičení se zmenšuje. Bude poté snazší a zábavnější cvičit či dělat nějaký sport. Ztráta hmotnosti se stane snem, kterého můžete dosáhnout.

5. Přestaňte mučit své tělo

Dieta, půst, užívání tablet a jiných forem hubnutí obvykle nefungují. Proč? Stejně jako všechny ostatní problémy, vaše chuť k jídlu je způsobena záznamy uloženými ve vašem podvědomí. Tyto záznamy způsobují, že podvědomí spouští ve vašem těle touhou po jídle, neboť věří, že jídlo je nezbytné pro získání toho, co potřebujete. A když to potlačujete, zjistíte, že vaše tělo reaguje násilně. Někteří lidé mají až závratě. Někteří se zlobí.

Někteří si způsobí další problémy související s trávením. To jsou všechny způsoby, jak vaše tělo reaguje na potlačení touhy. Touha ve vašem těle souvisí s jídlem. Místo toho, abyste byli otrokem vašich chutí, budete se moci rozhodnout, že jídlo nebudete jíst, pokud usoudíte, že není pro vás dobré. Nebo jen malou část, pokud se rozhodnete jíst.

Důležité je, že budete mít plně pod kontrolou, co a kolik toho sníte, aniž abyste bojovali s chutí v těle.

Hubnutí je emocionální cesta, nikoliv fyzická.

 

Komentáře

    Přidat komentář

    * Nezapomeňte na povinné pole.