Zhubni rychle: 6 typů lidského hladu

Skvělá věc u Faster EFT spočívá v tom, že nemusíte vědět, jaké jsou přesné příčiny v podvědomí způsobující problémy s váhou. Problémy s hmotností nejsou často spojeny jen s emočním přejídáním. Ve skutečnosti příčina nemusí mít vůbec nic společného s jídlem. Někteří lidé se téměř zabíjejí dietami a hladoví, jen aby nakonec získali větší váhu než kterou měli před zahájením diety.

Proč je to tak? To znamená, že můžete jíst ze stresu, což vede k přírůstku hmotnosti. Zatímco jídlo je součástí kontroly váhy, není vždy hlavní příčinou nadváhy.

Existuje 6 hlavních typů lidského hladu vyvolaného vaším podvědomím, známými jako emoční hlad, a Faster EFT vám může pomoci vyčistit tyto bloky jednou provždy.

1. Nutriční hlad

Toto je jediná pravá forma hladu. Nicméně nemusíme rozpoznat, kdy naše tělo skutečně potřebuje jíst, aby obdrželo potřebné živiny, nebo chceme jíst jen proto, že vidíme jídlo. Naše tělo je myslí v akci. Můžeme tak být podvědomě přesvědčení, že musíme sníst to, co je umístěno před námi, ať už je to zdravé či ne, ať už máme či nemáme hlad. Výsledkem je emoční přejídání a případný přírůstek hmotnosti.

2. Žízeň
Máš žízeň? Zjistili jste někdy, že po vypití osvěžující sklenice vody už necítíte „hlad“?

Je to proto, že naše tělo je tvořeno přibližně 50-60% vody. Když má naše tělo nedostatek vody, je nám to sděleno formou emocionálního hladu.

Lidé často mylně pokládají nedostatek vody za nutriční hlad a nají se. Pokud jste jedli cca před jednou či dvěma hodiny a pocítíme hlad, často jen potřebujeme doplnit tekutiny.

Pokud je pro vás těžké sledovat  jídlo, nezačínejte jíst ze stresu z nedostatku vody!

Faster EFT má řešení! Čti dál.
3. Bažení – touha/ pestrost

Z evolučního hlediska byla pestrost stravy obranným mechanismem vyvinutým tělem pro přežití tím, že omezila závislost na jediném zdroji potravy. Nicméně, kdy je vaší slabostí strava, jako je čokoláda, bramborové lupínky, pizza nebo šumivé nápoje, můžete rychle a bezbolestně zastavit své bažení po těchto potravinách pomocí techniky ťukání Faster EFT.

Stejně jako všechny ostatní problémy, je chuť k jídlu výzvou k emočnímu přejídání způsobenému záznamy uloženými ve vašem podvědomí. Tyto záznamy způsobují, že podvědomí spouští ve vašem těle touhu po jídle, protože věří, že emoční jídlo je nezbytné pro získání toho, co potřebujete.

4. Nízký obsah cukru v krvi

Nízký obsah cukru v krvi je zdravotním problémem, stává se však často záminkou pro přehnanou konzumaci čokolády, sladkých nápojů a dezertů . To vede k přírůstku tuku vyvolaného cukrem – konzumace velkého množství cukru výrazně zvyšuje hladinu inzulínu v krvi, což vede k tomu, že ve vašich buňkách se usadí více tuku, pokud tuto nadbytečnou energii nespálíte.

5. Emocionální hlad

Tento typ hladu je zakořeněn ve vztahu s někým z vaší minulosti, s nímž jste cítili blízko, a s kým máte spojených spoustu vzpomínek s určitým typem jídla nebo obecně s potravinami. Často to byly naše babičky, které nás rozmazlovaly svým jídlem. Tato jídla či potraviny se stávají únikem. Možná zjistíte, že když se cítíte rozrušení, osaměli, rozčilení, smutní, máte úzkosti, jste ve stresu či máte jiné negativní pocity, máte chuť jíst; a stresové jídlo vám poskytne dočasně dobrý pocit nebo úlevu od těch špatných.

6. Pocit prázdného žaludku

Mít hlad až za delší dobu není vhodné ani zdravé. Nicméně, pauza mezi jídly v rozsahu několika hodin je doporučována. Pokud začnete pociťovat hlad po 30-40 minut po jídle, můžete si být jisti, že to není skutečný nutriční hlad, ale emocionální hlad. Je to jen evoluční reakce vašeho těla na váš žaludek, který je prázdný.

V minulosti, když potraviny nebyly tak snadno dostupné, tento reflex byl vyvinut v žaludku, aby se zajistilo, že kdykoli člověk viděl jídlo, aby ho snědl a tím si zajistil své přežití. Nicméně v dnešní době dostatku to už není zapotřebí. Takže pokud máte pocit, že máte hlad po jídle, je pravděpodobné, že jej nemáte. Vaše tělo se vás snaží přesvědčit, abyste si dopřáli emocionální přejídání. Dopřejte si místo jídla sklenici vody!

Jak může Faster EFT ovlivnit lidský hlad

Snažit se odolat nutkání konzumovat nezdravé potraviny a nutit se do cvičení, je obtížné a dopadne často neúspěchem. Změna touhy ve vašem podvědomí způsobí, že si přirozeně a bez nucení zvolíte zdravější jídlo, dopřejete si méně emočního přejídání a budete ochotnější cvičit.

Záznamy vedené v podvědomí se chovají jako odkazy na to, co žijeme v našich životech. Podvědomí se odkazuje na záznamy a pak vyzývá tělo a vědomou mysl, aby se chovaly v souladu s nimi.

Jinými slovy, pokud máte ve svém podvědomí záznam, že při pití sladké limonády, jako je Coca Cola, Pepsi, Fanta atd. se cítíte dobře – ačkoliv nic netušíte o tom, co tyto dobré pocity vyvolává – vaše podvědomí registruje záznam pro produkci dobrých chemikálií v orgánech, které zajistí, že se cítíte dobře při pití sladké limonády a špatně, když ji nemáte.

Když se pokoušíte nepít sladké limonády, tím, že se rozhodnete, že už ji nebudete pít, bojujete proti touze, kterou cítíte v těle. To je způsobeno záznamem podvědomí.

Pokud byste tento záznam změnili, mohli byste se snadno rozhodnout, že přestanete pít sladké limonády nebo jíst a namísto toho se napijete vody. Bude to snadné rozhodnutí než boj proti vašemu vlastnímu tělu. Použití techniky Faster EFT vám pomůže získat přístup k originálnímu záznamu v podvědomí o tom, že při pití sladké limonády se cítíte dobře.

Přeprogramujete své záznamy v podvědomí tak, aby vaše podvědomí již nevyzývalo tělo a vědomou mysl, aby reagovaly na sladké limonády dosavadním způsobem. Navíc, pokud máte nadváhu, můžete zjistit, že jste často jedli, i když jste neměli hlad. Tento zvyk je často způsoben pokusy zmírnit nějakou formu emocionálního nepohodlí nebo bolesti.

Někteří lidé jedí, když se nudí nebo se cítí osaměle; někteří jedí, když jsou smutní nebo rozrušení – to je známé jako emoční přejídání. Použitím techniky Faster EFT  k odstranění těchto pocitů namísto jídla pomůže nejen zhubnout, ale i zmírnit ostatní pocity – tato úleva bude trvalá.

Uchopte pero a papír a proveďte následující:

Prvním krokem k potlačení emočního hladovění pomocí Faster EFT je uvědomění si, že jíte, přestože nemáte hlad. Jinými slovy, začněte věnovat pozornost tomu, co se děje s vaším tělem, co si myslíte a jaké máte pocity, když se rozhodnete jíst, když nemáte hlad. Jaké jsou okolnosti?

Kdo vám to dělá (pokud někdo)? Co máte za pocity těsně předtím, než se začnete emocionálně přejídat, i když nemáte hlad? Jak vnímáte jídlo v této situaci? A co si říkáte, dáváte si svolení k jídlu, když nemáte hlad? Zapište si své odpovědi, abyste je mohli účinně vyřešit.

Druhým krokem je zaznamenání všech vzpomínek, které se váží ke každé odpovědi. Poté použijte techniku ťukání Faster EFT a vyčistěte a změňte každou z nich. Při řešení emočního hladu a emočního přejídání jsou klíčové vztahy. Zaměřte se na všechny vztahy, které způsobují, že začnete ze stresu jíst a na spojení mezi vztahem a jídlem. Zatímco ťukáte, ujistěte se, že jste lásku vrátili tam, kam patří – člověku. Jíte, protože milujete člověka, který vám podává jídlo, takže udržujte lásku k danému člověku namísto toho, abyste jej přenesli do jídla.

Pošlete lásku k této osobě a dovolte si ji přijmout. Přestože podvědomí spojilo tuto lásku s jídlem, není to jídlo, které obsahuje emoce; ale spojení s touto osobou.

 

Od této chvíle, kdykoli zjistíte, že chcete jídlo, zeptejte se sami sebe, zda máte hlad. a pokud nemáte hlad, ale přesto chcete jídlo, ujistěte se, zda opravdu chcete jíst.

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů